اس ام اس سرکاری جدید نیمه شب

کاریکاتور طنز

جوک،اس ام اس،تصاویرخنده دار و ترول ...

اس ام اس سرکاری جدید نیمه شب

ببین همین الان یکی می خواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم کار خوبی کردم دیگه؟

::

::

ببین عزیز دلم پاش

اگه پا نشی قهر می کنما

خب دلم برات تنگ شده

جون من پاشو

پاشدی

آفرین عزیزم

حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب!

::

::

یه سوال : اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی؟

::

::

با سلام اینجا تهران است

ساعت ۳ بامداد ………. صدای مردم آزار

::

::

می دونم خوابی عزیزم

ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره

مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی!

::

::

بچه ها می گن تو اهل سینمایی

ما سر یه چیز دعوامون شده

مگه راکی همون رمبو نیست ؟!؟

البته اگه خوابی لازم نیست الان اس ام اس کنی، فردا صبح هم بگی مشکلی نیست

::

::

باز هم ضایع شدم!

گوشیت سایلنت بود!

::

::

میخواستم ببینم شب‌ها که میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می‌کنی که سر کارت نزارن؟

::

::

امشب قراره ساعت سه نیمه شب عقب مونده ها رو شفا بدن اس ام اس دادم خواب نمونی

::

::

خوابی؟ می خواستم sms بدم

باشه بعد مزاحم میشم …

::

::

اون چیه کرمعلی؟

فک کنم کلاغه الان با سنگ میزنمش

(آخرین ضبط شده های هواپیمای جاسوسی آمریکا)

::

::

از تفریحات روزانم اینه که:

تو اتوبوس یا مترو یهو از جام بلند میشم

ملت که هجوم میارن به سمت صندلی خالی‌ از جیبم موبایلم رو در میارم دوباره میشینم

::

::

ها ردی : می خوام ازدواج کنم

لورل : با کی ؟

هاردی : معلومه دیگه با یه زن مگه تو کسی رو دیدی که با یه مرد ازدواج کنه ؟

لورل : آره

هاردی : کی ؟

لورل : خواهرم !!!

::

::

ذش فخ ئشد یشق قخخاث فشذهشف حثداشدشئ

.

.

.

.

سخنی گهربار از یکی از دانشمندان فقط بنده خدا یادش رفته بود Alt+Shift رو بزنه

::

::

موقع مرگ به بچه‌هام می‌گم ده میلیارد تومن گذاشته‌م زیر …

.

.

.

بعدش می‌میرم ، آی حال میده !!!!


http://www.uplooder.net/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: